"Synaeda" rood
Synaeda identiteit
Wie afgelopen 10 jaar in Friesland behandeld is voor ingrijpende psychische problemen, heeft gehoord van Synaeda Psycho Medisch centrum. Sinds de oprichting in 2009 hebben ze meer dan 10.000 patiënten behandeld. In 10 jaar tijd is Synaeda van 1 kleine vestiging gegroeid naar 6 vestigingen op 5 locaties.
Vanaf het allereerste begin heeft Gull design & media B.V. samengewerkt met Synaeda bij de ontwikkeling van een complete huisstijl voor Synaeda. Van visitekaartje tot het zo kenmerkende interieur van hun locaties. Het resultaat is een herkenbare identiteit die activeert en de beginselen van Synaeda Psycho Medisch Centrum uitdraagt.
De kleur rood staat voor actie en daadkracht en komt overeen met de favoriete kleur Dior lippenstift van de drie oprichters.
Cliënt:
Synaeda Psycho Medisch Centrum
Sector:
Gezondheidszorg
Discipline:
Grafische ontwerp
Fotografie
Digital content
Film & Motion graphics
Concept
Ivan Pakan
Roeselinde Muntingh
Productie:
Gull design & media B.V.
Synaeda huisstijl
Portretten & online profiel foto's
Online video's Synaeda
Synaeda benaderde ons om verschillende zakelijke films te produceren. Zo wilde men een kennismakingsfilm voor de digitale polikliniek hebben voor zowel de behandelaar als de patiënt. Aan de hand van interviews worden de meest gestelde vragen beantwoord. Daarnaast wilde men voor vakgenoten en onderzoekers een uitgebreid kijkje achter de schermen geven omtrent het promotie onderzoek naar de prognotische waarde van Alfa-asymmetrie bij de behandeling van depressie.
Cliënt:
Synaeda Psychomedisch Centrum
Sector:
Geestelijke gezondheidszorg
Discipline:
Tekstschrijven
Storyboard
Film & Motion graphics
Geluidsopname en nabewerking
Projectteam
Ivan Pakan - Concept & interviews
Adrian Meindersma - Camera
Productie:
Gull design & media B.V.
Een kennismaking voor behandelaren en patiënten
Synaeda digitale polikliniek
Een inhoudelijk kijkje achter de schermen
Synaeda promotieonderzoek